onsdag 1 maj 2013

Hidradenitis Suppurativa HS event vecka på Facebook



Halloj där ute i första maj solen!!!

Hoppas ni har det skönt i det soliga stockholm/där ute i internet världen var ni än sitter bakom era skärmar?!
Eftersom det är första maj nu så är det inte långt kvar till evenemanget!
Idag tänker jag lägga upp en länk här som ni kan ansluta er till det evenemanget!

Det är ett evenemang till sommarens första Hidradenitis Suppurativa HS event vecka på Facebook!!

Den gäller i hela Sverige/norden börjar 10 juni och slutar 17 juni vid midnatt!
Har du frågor och så har du chansen att ställa dom på event eftersom vi som har sjukdomen kommer va där och kanske kan besvara på dom om du vill ha råd från oss.
Plus att vi kommer prata om sjukdomen för att information ska spridas om tycker jag/vi....

Och eftersom min vän Petra va med i Amelia förra året så tycker jag det är dags att ha ett event där vi kan snacka om HS på Facebook så information sprider sig i hela sverige/norden och blir mer uppmärksammas av alla som inte vet/känner till om denna sjukdom för den ska uppmärksammas nu tycker jag.. 
Så om du är intresserad eller bara nyfiken gå med i event så ses vi där hoppas jag.. =)

Join the Force and keep fighting for purple power!!!!

Och en sak till innan jag glömmer bort mig som igår när det va valborg så det får bli idag istället ha en trevlig första maj eftersom det är försent att skriva ha en trevlig valborg ;-)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar