fredag 26 april 2013

Sista fredagen i april!


FREEDAG!!!!!
Äntligen fredag sista helgen och sista fredagen i april snart är vi i maj!
Det ska bli så skönt med helg det bästa är att jag får tillbringa den med min älskling och hundarna <3
Får ta läsa Barista/Café i helgen så mycket jag orkar.. 
Det är snart dags att få komma ut på praktik informerade min lärare mig i onsdags.. 
Men det är ju bra de lär ju mig ett yrke det är ju självklart att man måste ut nu.. 
Hoppas dock att min sjukdom inte ska hindra mig för att praktisera nu..
Blir också spännande om jag kommer kunna söka del tids jobb där om det går bra sen när jag pluggar.
Jag ska inte ta ut nåt i förskott men vem vet kanske? ;-)
Nä nu ska det tillagas god middag.. Ska grilla gott har gjort min berömda tzatziki som överraskning..
Lite rött på detta och ta hand om såren senare ikväll så blir kvällen komplett med film och avslappning..

Trevlig helg!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar