tisdag 6 mars 2012

Varnar för känsliga bilder!

Då var det tisdag igen!
Har tagit det lungt idag har knappt kunnat gå idag pga mitt knä som inte hänger med :-S
Kollat lite på serier som jag har spelat in på boxen......
Games of thrones och NCIS Los Angeles och The Walking Dead..
Hoppas att knäet är bättre till imorgon när jag ska iväg till gymmet efter praktiken...
Ska bli spännande och se om mitt operationsår har blivit ihopt läkt eller om dom två 10-örings hålen har blivit ännu mindre spännande blir det..
Hidradenitis Supperativa heter sjukdomen för er som inte är insatta!!
Så här ser mitt operationsår ut idag bilden togs igår!!

Höger armhåla op 2 gånger nu efter flera år så händer det grejer....
På ett halv år tre dagar i veckan på omläggning så här bra har inte min armhåla sett ut på många många år! Har även blivit VAC behandlad i ca 1 månad kan va lite längre!
Såhär mycket har aldrig mitt op sår varit läkt förut!
Håll tummarna nu då att det drar ihop sig helt!!!!!!

Min vänstra armhåla har blivit betydligt bättre..
i sommras var detta sår runt 20*20 gick ut på bröstet också då stort område det vill säga..
Ärret upptill på armen har varit ett öppet sår också drog ihop sig för tre månader sen tror jag det var..
Ska till Dietisten imorgon efter karolinska i solna..
Sen bär det åt till praktiken... Om inte jag har blivit sjuk :-S
Känner att det är nåt på gång.. Har inte varit sjuk sen jag började med medicinen för ca 3 veckor sen eller om det är mer fast jag har glömt.....

1 kommentar:

  1. kul att se bilder från andras armhålor också :P man är nog lite skadad när man själv har skiten och ser andras och man vill vara där och pilla lite hehe. min armhåla krånglade också när det skulle läka, fast det krånglade inte så mycket, var bara det där allra sista som inte ville läka men så hittade läkaren lite stygn som togs bort och vips så ville huden läka igen.

    och ja, två strikes tog jag allt ;)

    SvaraRadera