måndag 11 februari 2013

Det vart en bra start tycker jag..

Det vart en bra start tycker jag..
Träffade min älskarinna i centrum när jag va nere snabbt skulle ändå på apoteket..
Hon bjöd mig på en kaffelatte och en halv morotskaka vart bara en snabb fika för att vi såg varann sen att jag skulle hem så en kvarts fika vart det för min del. Fick träffa en vännina till henne så det var roligt får ju träffa dom längre en annan dag då jag mår bättre bu vart det bara snabbt så jag kunde komma hem och vila... Kom hem för över en halv timme sen..
Sen ska jag ringa till Oscars tjej och kolla lite hur hon har det nästa vecka eller
näst nästa vecka då det är lov har jag för mig....
Skulle kanske ha träffat henne idag om jag var piggare men men hälsan går ju första hand för mig nu.
Imorgon är jag i skolan vid den här tiden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar