måndag 11 februari 2013

Första dagen på nya livet!



Fått i mig en macka och vatten... Tänkte jag skulle ge mig en ny start på livet..
Ska äta lite mer lunch sen så jag inte är jätte hungrig när jag ska ut och träffa brudarna...

Kollat mailen fått svar att vi inte tillhör PIO hade jag varit mer aktiv på att läsa mailen så hade jag vetat det innan helgen eftersom det mailet kom i fredags men neej jag ska va seg att läsa/kolla mailen xD     Men nu vet vi det (vissligen är det otur eftersom det är så svårt att hitta nåt), men det är bara att börja googla och hoppas man blir klokare och får veta hur vi ska starta en förening eller nätverk.
Ja nåt måste finnas för oss jag ger inte upp och hoppas att dom andra inte gör det heller..

Råkar du ramla in här och vet hur man ska gå till väga med såna här grejer så är du varmt välkommen att lämna en kommentar :D

Sömnen ska vi inte prata om idag, sovit dåligt slocknade när N gick till jobbet..
Haft värkar i magen eller om det är gaser japp jag är inte av med det.
Ska tvinga i mig mer vatten och hoppas bara på det bästa..
Men jag ska ta denna dag som en nystart på det nya livet som jag vill leva....
Det är mina egna villkor som det handlar om..

Mål 1 gå ner i vikt (som jag skrev på mina nyårs löften)

Mål 2 försöka gå på gå bandet varje dag minst en kvart och om inte på gå bandet så ska jag ut och gå.

Mål 3 gå i skolan dom dagarna som jag ska va där.

Mål 4 1 dag i veckan på praktiken minst tills jag känner att jag orkar utöka.

Mål 5 Försöka boosta mitt immunförsvar

Mål 6 försöka börja spara pengar så jag kan göra grejer som jag själv vill göra.

Mål 7 inte bjuda mina vänner på fika varje gång jag träffar dom eftersom jag själv blir ruinerad och deppig och får inte tillbaka för det så ofta.  Liksaså inte ringa dom så fort dom vill att jag ska ringa upp eftersom det är jag som sitter med dom räkningarna sen och blir fattig.

Tror det här räcker för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar