tisdag 12 februari 2013

Fettisdagen ala 2013


Fettisdagen ala 2013

Hej på er små solstrålar som finns bland snöflingorna där ute i vår vinter kylan!
Ät inte förmycket semlor idag vet att det är fettisdagen..
*Prosit* Japp jag nös där, tänkte säga att jag har haft en toppen dag i skolan...
Ansökt om två extra kurser idag Barista/Café och Friskvård..
Det blir intressant om jag blir godkännd eller inte ;)
Mycket fnitter också bjöds det på idag i skolan..
Det känns som man har blivit en av gänget mer och mer nu..
Inte är vi lika blyga sen första dagen när jag kom för en månad sen....
Som Lovisa sa att dom är snälla det märks blir ett leende när man går från skolan hem.. ;)
Det var ta mej fan också otur att inte cafet inte hade några semlor kvar nu när
jag skulle in och handla efter skolan..
Men vilken tur att man har en gentleman som stannar till
på vägen hem och köper..*Om det finns några kvar dvs*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar