tisdag 20 mars 2012

Prometheus

Prometheus
Noomi Rapace (Millennium trilogin)  ska spela "Elizabeth Shaw".
Charlize Theron som ett stort bekant ansikte spelar Meredith Wickers
Ska bli jätte spännande att se den!!
Regissören Ridley Scott  regisserar Prometheus sci-fi skräck så klart!!! =)
Tycker trailern verkar skit bra och spännande får väldigt mycket Alien känsla när jag kikar på vissa delar i trailern... Så jag undrar om filmen utspelar sig före första Alien filmen? Tycker jag har hört om det... Går och trampar på att den ska ha premiär nu!!
Den kommer ut i Juni sen får vi se vilket datum det blir..

Läste nu att Twentieth Century Fox har meddelat att den nya Alien filmen som tidigare har kallats den "Alien Prequel" har nu förvandlats till en ny film som heter Prometheus..
Inte konstigt att jag har Alien vibbar när jag kikar på trailern.. =)

Damon Lindelof (Lost, Star Trek) och Ridley Scott har tillsammans arbetat den senaste skript som kommer att vara mer av ett original handling med hjälp av "Alien DNA" snarare än en prequel.
info klicka nedan

Äntligen blir det nåt rikrigt spännande med "Alien DNA" hehe =)
Moviesdx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar