tisdag 20 mars 2012

Känner att det sticker i vänster armhåla... "/
Vet inte om det är pga att jag känner mig pressad att det är så mycket omkring mig..
Eller om det är så att det börjar bli vår..
Svårt att säga.. Imorgon ska jag ringa min praktik och säga att jag behöver tänka på mig nu så jag blir bättre och orkar med att komma och jobba sen... Hidradenitis Supperativa är en sjukdom som inte gillar stress press osv.. Det är jobbigt en del av mig vill gå jobba (och sen är det bowling med jobbet) och gymma men jag kommer inte orka med bägge delarna.. Beslutångest.. Hoppas att jag kan sova så får jag se imorgon hur jag känner mig.. Jag vet att gå gymma är det viktigaste jag behöver nu för att jag ska må bättre.. Måste börja tänka på mig nu och göra det som är bäst för mig att må bra plus att min hälsa ska bli betydligt bättre så jag kan återvända och börja praktiksera igen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar