tisdag 20 mars 2012

Stan osäkert..

Va inne i stan idag då med Frida och hennes nya kärlek..
Skojj att träffa henne med sin nya love love..
Var och fikade på åhléns sen gick vi vidare efter vi hade gått igenom varenda kläders våning..
Utanför så träffade jag Madde<3<3 hade kram kalas och pratstund om allt mellan himmerl och jord..
Sen skulle hon jobba vidare så då jag gav henne en stor kram och puss på höger kind och drog vidare med turturduvorna och va inne på Gina Tricot eller hur det stavas och gjorde stan osäkert när vi gick där hehehehe.. För första gången hittade jag en snygg topp där i vit med detaljer av ett kors.. Skit snygg!


Visst är linnet snyggt?


 Och ett par örhängen där i typ guldaktiga döskall motiv "vet att det är oäkta" med rosa fjädrar.. Jätte fina.. Är väldigt nöjd med shoppingen...

 
Visst är dom snygga?


Va vidare in i gallerian kikade runt där i nästan varje butik va evigheter som jag var där..
Och in på NK också vingla runt där i varje butik också..
Guud så trött man vart av att gå runt......
Kom hem sen stekte på några hem gjorda hamburgare som jag och älsklingen åt till middag jätte goda..
Kaffe sen blogga.. Perfekt dag!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar