måndag 12 mars 2012

Efter träningspasset idag ;-)

Ny duschad och ny omläggda sår!! Guud så skönt..
Lägger upp en bild här och länk på namnet som ni ser så är det olika stationer blandning av maskiner och step brädorna kallar jag de andra för kommer inte på nåt namn just nu.. :-P Curves gå gärna in på länken om ni är nyfikna att läsa mera... Bara 30 minuters träning brudar!!! Så jävla skönt och lite stretching på det också!!  =)
                      
Men härligt att komma och träna o sen hemåt.. Vart  överraskad idag med middag av älsklingen jag va inte hemma först halv sex idag men skönt var bara att sätta sig att äta sen kaffe och efter det direkt in i duschen.. Legat i sängen och luftat armhålorna ca 30 minuter.. Märker direkt att jag är rastlös frågar var 5e minut till Niklas vad klockan är.. hahahahaha
Ska nog skaffa en tv och ha på väggen i sovrummet så man kan kolla på den när man luftar..
Tyckte att operation såret hade blivit lite större de hoppas jag inte men om det har de så kanske jag måste tillbaka till karolinska så syrrorna får hjälpa mig igen :-S
Känner bara fan om de har det har ju kommit igång att börja träna vill köra järnet på det nu så kanske man kan gå ner i vikt också....!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar