måndag 12 mars 2012

Läser på aftonbladet om den här tjejen Lina Ehrin, 32 år!
Står att hon inte rakar sig under armarna och står för det också!

Beundrar att hon står på sig =)
Om du råkade gå in på min blogg och läsa detta Lina så vill jag berömma dig jätte mycket att du står på dig mot allt det där negativa som folk kan skriva för att vara dum..

Vart jätte glad när jag såg att det är en bloggerska Hanna va inne på hennes sida jag är så imponerad av henne hon det hon skriver osv fick dom där som hade startat upp tråd på facebook att ta bort den =) Bra jobbat Hanna!!!


Hur kan man reta sig på den här bilden??
Får man inte vara överlycklig och ta upp armarna i luften?
Det är fan löjligt läste på aftonblader att en 18-åring som gjorde en skärmdump på SVT:s bildmaterial och därmed hade det spridits på facebook och delats runt med idiotiska kommentaren om hur vidrigt osv det är! Jävla tur att aftonbladet tog kontakt med den 18-åriga killen!
Hur fan kan människor bete sig så här?
Shame on you all om ni håller på att trakasserar människor!!

Alla tjejer/killar som har armhålor och inget problem med dom bortsett från hårväxt va fan glada för det att ni inte har en sjukdom som gör att ni inte kan använda deodorant.. Var glada att ni har hud och hår i armhålorna istället!
Har ni nån aning hur det känns att inte ha hud i armhålorna? Nä trodde väl det känns obehagligt.. Och massa smärta kanske i dom öppna sår är så djupa som inte läks? Svårläkta sår alltså som är jätte stora.. Och kanske inte kan lyfta armarna över huvudet och vifta på dom åt alla håll? Nä de vet ni heller!
Gå på starka mediciner och så massa behandlingar!

Ni ska vara glada att ni inte har Hidradenitis Supperativa!
Det finns tjejer killar från tonåren uppåt som lever med denna jobbiga sjukdom.. En riktig utmaning!

2 kommentarer:

  1. Så sant så sant. Bara urlöjligt att det kan bli massa snack om sådant. Vafan låt det växa om man vill det, de som rakar sig får väl göra det med. Inte fan går jag och gnäller om killen inte rakar sig och han går inte och gnäller om jag inte rakat mig heller.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med det är så sjukt att folk ska gnälla om sånt..

    Jag tycker man ska vara glad att man har hud och hår i armhålan och ska kunna visa upp det utan att det ska bli en sån debatt om man inte vill raka sig så ska man inte behöva det..
    Och inte bli hotad av att man visar upp sig..

    Jag gnäller heller inte på min karl att han inte rakar sig likaså han gnäller inte på mig..

    SvaraRadera