måndag 12 mars 2012

Monday week!!

Monday  week!!
Idag ska jag iväg och träna på Curves.. Ska packa ihop väskan alldeles strax..
Funderade på om jag ska handla efter varit på träningen massa grejer...? Baka imorgon när Mediemarkt eller hur det nu stavas installerar tvättmaskinen? Det skulle vara najs så jag håller mig sysselsatt..
Snart ska det avnjutas med en god o smarrig  kaffelatte eller en Chailatte vilket som smaksatt med hasselnöt på vägen till träningen och nåt mer som mellanmål så jag har nåt i magen när det ska brännas kalorier och öka muskela turen i min muskel nästan lösa kropp :-D
Det blir kämpigt att börja träna igen efter så många år som jag inte har tränat upp musklerna efter operationerna.. hehehe det kommer kännas skönt efter jag har varit där och gjort massa nytta må jag säga!!

Vi ses kanske senare idag kära läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar