onsdag 8 februari 2012

Idag har jag pratat med underbara jojo <3
Ska bjuda henne nästa vecka på bio om jag inte har förmycket besvär som gör att jag har svårt att gå..
Har jag tänkt iallafall.. Nästa söndag åker hon till plugget så får vi se när vi ses då ;)
Hon kommer iallafall hem på helgerna så det är tur då behöver inte världen gå under iallafall hahaha

Och den där grinchen<3 ringde nyss..
Får se vad vi ska äta för middag det blir spännande..
Blir det korv med bröd så ska jag inte ha något bröd och inga såser på heller för den delen :P
Och ikväll lär tv vara upptagen pga all sport och trav *boring*
Vill ha en egen tv i sovrummet där jag eller han kan vara i och kolla på tv..

Pratade just med min underbara älskarinna (joie) fått veta mycket girltalks och hemlisar som jag inte tänker skriva här hahaha
Säger bara sex ord:  jag är glad för hennes skull

Det lär väl bli blog ikväll eller wow så klart var ju några veckor sen jag lirade..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar