onsdag 8 februari 2012

Onsdags morgon!

Godmorgon mina läsare!!
Se där jag skriver ett morgon inlägg..
Tog min medicin för 20 min sen..
Jätte hungrig måste vänta en halv timme minst innan jag kan äta pga medicinen "/
Tycker jag mår konstigt av den men det är nog för att jag är hungrig..

Tänka sig att det ska bli en stressig onsdag för att jag inte kunde äta min frukist för en halv timme sen..
Snart ska jag åka till Karolinska i Solna och se om mina sår.. inte för jag tror att dom har blivit bätte med nåt dygn mellan sist jag var där (måndags)
Men det ska bli intressant och se om de har blivit lite bättre på vänster armhåla..
Skickade ett mess till jobbet och sa att jag inte kommer idag..

Svårt att sova inatt också fick springa upp på toa flera gånger under natten..
Stackarn som sover brevid mig måste ha blivid störd  ett ex antal gånger "/
Herre gud vad magen kurrar vill att tiden ska gå snabbare...

Nu har jag tagit en Nutrilett hunger kontroll de får bli min frukost.. =)

Och nu ska jag åka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar