tisdag 14 februari 2012

Happy Valentine´s Day everyone ♥



Happy Valentine´s Day everyone ♥
Alla hjärtans dag idag♥♥ =)


♥♥ Happy Valentine älskling ♥♥



 Vampire Diaries längtar till Fredag♥
Då man äntligen får se fortsättningen det har varit upphåll några veckor nu vill ju ha nåt att sätta tänderna i ;)



Kör mitt inlägg idag med några av mina favorit låtar eftersom det är alla hjärtans dag ♥♥




♥♥Många mina favorit ballader♥♥



Underbar♥♥♥




I am missing you Niklas♥♥♥



Första låten jag hörde med Def Leppard när jag var mycket yngre♥♥♥


Underbar♥♥♥





Underbar ♥♥♥




Klassiker ♥♥♥



Lovley♥♥♥




♥♥Rest in peace Whitney Houston underbar låt med henne och underbar film♥♥






♥♥Topgun♥♥



♥♥Dirty Dancing så jävla bra låt från filmen♥♥



♥♥Robin Beck - The Very First Time så jävla bra♥♥





♥♥Bad English♥♥





♥♥China in your hand♥♥



♥♥Älskar oändliga historien♥♥



♥♥Céline Dion riktigt bra cover på Jennifer Rush♥♥


                                                             Abby NCIS är så cool♥♥    


♥♥Lifehouse-Everything och twilight = kärlek♥♥


Har förmånga favoriter måste jag erkänna men valde ut dessa för det blir ju tok förmycket om jag ska lägga ut varenda låt för varje tillfälle idag..
Hoppas ni hade nån bra låt här att lyssna på!

Som sagt det är alla hjärtans dag..

♥ ♥ Ha det så mysigt alla läsare och ta hand om er ♥ ♥

Kanske blir detta mitt ända inlägg idag men vem vet..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar