måndag 13 februari 2012

Hallå kära läsare!!
Hoppas ni mår bra?! ;-)
Varit på karolinska idag på veckans första omläggning och träffat doktorn idag också..
Sa att magen känner av att det är stark medicin som jag äter just men kan trösta mig med yorghut..
1200mg per dygn är väldigt starkt plus att det är bakteriedödande så blir ju inte magen glad.
Såren verkade gå åt rätt håll igen det är skönt det...
Men ska äta medicinen säckert tre månader minst "/

Tänkte säga det är kul att pojkvännen kan påpeka om att jag inte har tagit bort sockerkakan som vi fikade med igår men vadå de kan han också göra eller hur?
Om jag är en snäll flickvän och fixade kaffe plockade fram assiett osv serverade kaffe ja då kan han väl också hjälpa till med att plocka bort en sockerkaka om jag har varit duktig och plockat undan allt annat.. :S Jag struntar väl i om den ligger framme under natten ;)

Kollade på fina bilder på Whitney Houston idag det är så sorgligt att hon gick bort igår..
Hörde på en låt med henne idag på radion man är ju ställd fattar inte att det är sant att hon inte finns här nere bland oss..

Imorgon är det alla hjärtans dag.. =)
Ska överraska min älskling♥ om jag kommer ut imorgon

Jag har sett att det finns några som har sökt på Hidradenitis Suppertiva via google  och kommit in på min blogg i några veckor i rad tänker göra lite reklam för min grupp på facebook som du kan söka medlemskap i om du har eller känner nån som har sjukdomen och vill vara med och stötta i kampen..

http://www.facebook.com/editprofile.php#!/groups/314269601946734/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar