tisdag 14 februari 2012

Hem från centrum

Jo förresten jag har varit nere i centrum köpt lite alla hjärtans dag mums som överraskning till älsklingen hittade inget som jag vill köpa..
Så det blir nåt gott till kaffet..
Vart bjuden på en gele hjärta när jag gick in i centrum..  =)
Sitter på buss hålls platsen och väntar på bussen och den kommer om 15min..*suck*
Två killar kommer runt hörnan står två steg från mig dom börjar prata om lägenheter och sånt reoveringar..
Väldigt intressant att lyssna på för att fördriva tiden så kommer kommer fjortisarna som babblar på om allt...... *orka dom pratar så högt också* :S
                                    
Dom ska till simhallen så dom väntar på bussen.......
Bussen kom så jag åkte min buss hem..
Så  hör jag att dom två är på den och jag tänker så här ni kommer bli chockade eftersom den åker åt ett annat håll så det blir en omväg till simhallen... 
Fjortisar babblade på att ja den åker till simhallen *jag skrattar inombords*  bussenstannade inte där dom ska av så dom fick åka en bra bit bort men herregud vad dom höll på gick 100framför dom och dom tjattrade på jätte högt undra om alla kommunerna runt om hörde dom :S
Men rätt så underhållande man gick hem snabbare så det var skönt det sättet =)
Herregud mitt huvud.. Stackars simhallen *LOL*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar