torsdag 9 februari 2012

Då är det torsdag =)

Har gått en kvart på löpbandet idag förbrännt alltså runt 20 kalorier men vad gör man har så jävla ont kan ju inte ha kläder på mig pga bölderna och genom dom så har jag väldigt svårt att gå =)
Ska försöka gå lite mer senare..
Har startat om min vikt profil på viktkoll aftonbladet ;)
Tänker säga nu jävlar ska jag köra på men får väl vänta som vanligt tills man kan röra sig igen "/
Men det kändes ändå skönt att jag gjorde det för då minskades 1000 kalorier så mindre får man äta men det är nog värt det om jag ska lyckas..
Hoppas nu på att mannen i mitt liv ska stötta mig och inte hålla på att sukta och fresta mig med onyttigheter som exempelvis igår eller om det var i förr igår han tog fram jordnöts ringar
"smygerförbi som en panter tror ej att jag ser och hör för att jag lirar wow" men självklar gör jag det eftersom jag vart arg på han och sa till han att det är fult att sukta mig eftersom han säger att han vill mitt bästa och att jag ska må bra!

Ska nog säga till han att fredag eller lördag nån av dom dagarna så får han dricka en öl och inte mer likadant att jag får ta ett glas rött vin hihi :-D Sallader olika sorter hela helgen ifall han vill dricka öl eller äta snacks eller sött godis så man inte äter upp alla kalorier i onödan ifall man vill kunna njuta av helgen med snacks o godis ;-) muhahahaha
Hittade goda chips från Estrella som jag har provat två helger i rad.. bara på tal om chips..

Guuuuuuuuud var hungrig jag är :( Ska ta lite yorghurt i en liten skål och äta för magen så starka mediciner som gör att magen inte mår så bra heller.. Måste va medicinen som jag började äta för två dagar sen..

Ikväll börjar en ny serie på femman heter The River tror jag ;)
Ska spela in den för jag lär som vanligt inte få kolla på mina serier idag säkert för att det är säkert nån "viktig match" :-@

2 kommentarer:

  1. Det där ätande man måste. får bli hubottar så slipper vi ;) Vännen jag stöttar dig sjävklart. Det den striden med vågen som man har. Men super bra löpbandet gjort lite större möjligheter ;)
    De sant man behöver inte äta varje helg men alltid någon av en som vill ha gottis" och den andra ger efter.
    Den serien måste jag se :)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att jag har dig.. Ja vart kan man återvinna sig till att bli en Hubbot de skulle vara nåt =)
      Det stämmer som du säger man behöver inte äta varje helg men alltid någon av en som vill ha gottis" och den andra ger efter.. Som igår var de grinchen haha
      Kram vännen <3

      Radera