tisdag 17 januari 2012

Tisdag morgon! "Tisdag helvete morgon" har jag ändrat till nu kl 15:51

Godmorgon alla morgon surfare!
Nu ska jag försöka piffa upp min blog sida så den blir som jag vill ha den..
Det blir dagens tillfälliga projekt!

Käkat en jätte liten frukost med ett glas vatten så vi får se hur mycket det blir gjort...


Nej de vart ingen ändring på blog..
Jag är nöjd med den som den är.. :)
Rensade bort lite gadgets och sånt bara och informationen ;)
Och la till en egen sida istället :)


Ska se vad dagen bjuder på förutom tråkiga samtal från kommunen som har förstört min morgon..
Då jag kände mig glad och allt första gången på jätte länge då jag vaknade och fick känna det..

Men det förstördes så klart och det skriver jag här!!!
Så jävla skönt att få skriva av sig ut med skiten i detta inlägg!!!

Dom vill att jag ska avsluta min praktik.. bla bla bla de kan dom glömma..

Det är väldigt intressant att dom inte läser journalerna före dom ringer så dom vet vad gäller inför min arbetsträningen. Så ska dom säga si och så och att det är nån annan som vill börja där undertiden som jag är hemma pga sjukdomen tills "jag blir frisk"..

Som sagt den här sjukdom blir man inte så lätt frisk från man kan bli bättre om man har den turen men såren är svårläkta och tar en massa tid..

Har läst andras bloggar om sjukdomen de går upp och ner för dom också..
Det sista man behöver är stress och press!!

Det är ju bra om dom tar en på allvar istället läser igenom allt innan dom ringer och pressar en och stressar en..

- har du träffat nån doktor som vet när du blir frisk?
- ja de har jag väl opererade mig 2007 hon (doktorn) sa att de ska ta upp till tre månader tills de är läkt..
det är 2012 nu och inte läkt men de har blivit lite bättre så höger armhåla som är opererad två gånger 2007 och 2009 håller på att dra ihop sig men de tar jätte lång tid läka man kan inte säga ett datum och månad när de är läkt eftersom det kan hända så mycket under den tiden kan spricka upp och bli jätte stort sår som blir ännu värre att läka!

Det blir inte bättre när stress och press kommer in för då blir man deprimerad och via de så kan såren bli sämre och betydligt värre..

Känns så jävla skönt  att skriva ner detta här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar