tisdag 17 januari 2012

Lunch tisdag och massa annat krafs från dagen :P

Lunch time!!
Beef Teriyaki mums :)
Smakade jätte gott nudlar och biff smarriga grönsaker med sås.. *jamjam*

Har varit hurtig och plockat ur diskmaskinen innan lunchen så det var skönt att få undan.. :)
Ska kolla färdigt på fredags avsnittet på Battlestar Galactica..
Plocka ner julen kanske? Nja får se vad man orkar..
Ska nog inte anstränga mig förmycket så jag får hög temp och ingen medicin imorgon..
Har inte tagit Humira på fyra veckor nu.. Så håller mig bra till imorgon så kan jag få den..
Har inte ont i ljumskarna eller armhålorna idag så de är skönt. har inte känt av nån smärta på ett tag nu..
Ska till karolinska imorgon på omläggning så kanske jag får träffa min doktor på Tumör om jag har tur..
Har uppdaterat Facebook gruppen också med ett nytt dokument som bra information och bild på
en hs armhåla hur de ser ut..
Bara att hoppas på att de kommer flera medlemmar som har sjukdomen som vill dela med sig om allt dom vet.. :)

*Gäsp* nu börjar man bli seg igen neeeeed coffe!!!
Det är jobbigt att gå hemma med dessa sår!
Man kan inte klä sig hur man vill och behöver hjälp med duscha tvätta håret!
Förut kunda jag knappt ta ner ett glas från hyllan för att dricka vatten..
Men de kan jag nu  =)

Och det fattade hon inte från kommunen!
Plockat in i diskmaskenen har man hunnit göra och sätta igång den..


går in och uppdaterar senare..

Skönt att jag har börjat lugna ner mig nu kan andas iallafall..

Har skrivit ner allt skit i imorse inlägget och de känns skönt..
Plockat ner julgrans pyntet..
Tomtarna och de andra tar jag senare eller imorgon..
Käkade gårdagens middag känner mig nöjd..
Festmannen ska kolla på ishockey ikväll :S
Får se vad som händer ikväll för lilla mig då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar