onsdag 18 januari 2012

Posetiv Onsdag!! :)

Hej alla mina glada läsare!! :)

Idag har jag varit på karolinska på behandling i Solna..
Det har gått jätte bra har träffat min doktor med positivt besked..

Doktorn har också pratat med mig om att han ska operera mina ljumskar..
Nu får vi se när de blir av jag hoppas på att det blir lite senare i år..

Kanske inte behöver operera vänster armhåla trots allt.. ;)
Som det va diskuterat för några år sen efter min högra vart opererad för andra gången..



Köpte en Mac Feast idag på mc donalds men istället för pommes så vart de äppel klyftor..
Och en cola på de för att fira beskedet..

Hade ändå inte ätit tillräckligt med kalorier imorse så de vart inräknade i lunchen..
Men är fortfarande små hungrig..
Oj klockan 14:11 då är de snart mellis med kaffe..

Ska kolla på nätet om jag hittar en fin hundbädd..
Nästa vecka kommer jag vara hundvakt åt mitt lilla troll Buffy <3
Hon är en mellan schnautzer sjukt söt också den lilla grinchen..

Och om några timmar kommer den stora grinchen hem..
Då ska han ha tvättstugan ;)
Kanske jag om inte jag ska göra middag då.. Vi får se..
Funderar på att överaska drömprinsen med hem körd mat till dörren..
Frågan är bara vad man ska äta?
Är inte sugen på pizza kebab eller tacos :S
Käkade köttfärs sås med spagetti igår..
Det här blir svårt.. :)

Dagens middag beställt hem Thai mat
Friterade vårrullar (fläsk)

Bra Meepad
Äggnudlar med kyckling, jordnötter och ägg.
Thai hot biff
Biff med vitlök, chili, basilika och kokosmjölk.
Friterad banan
Med vaniljglass och sirap.
Mini Buffé på en mys onsdag för att jag är så glad idag :-D
Snart kommer grinchen hem då blir han överraskad ;)
Nu är de bara att vänta på maten :P
Får se vad jag hitta på ikväll också.. Svårt att hitta på nåt har spelat wow under dagen..

Middagen smakade jätte gott :)
Vart mini Buffé som jag skrev ovanför..
Har plockat in lite i diskmaskinen..
Känner av en böld som ploppade upp förr förra veckan sitter på ett intimt ställe..
Det ömmar där idag :(
Om jag bortser från det så har dagen varit väldigt posetivt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar