måndag 16 januari 2012

Måndag!

Hej allihopa!

Har varit på Karolinska idag på omläggning det gick bra.. :)
Höger armhåla håller på läker så de knackar..
Vänster tar sin tid men de läks iallafall..
Ljumskarna är inte infekterade så de är posetivt..
Har fortfarande feber enligt deras temp så min hemläxa är att ta tempen ikväll imorgon på morgonen och senare imorgon kväll samt onsdag morgon och anteckna ner de och visa sköterskan så får vi se om jag kan få min efter längtade Humira (medicin) spruta..


Idag gjorde jag och min älskling en jätte god köttfärsås och spagetti till middag med gul lök gul paprika och två tomater som stektes efter köttfärsen hade stekts färdigt och god tomatsås från balleria och massa goda starka kryddor så man blir kvitt förkylningen..

Kikat på The Walking Dead idag några avsnitt som jag hade spelat in..
Skit spännande är det!!
Man vill ju bara se mer och hur de går om dom hittar Sophia så har kanal 11 uppehåll nu eftersom de har inte sänts på nån vecka..*Suck*
Och nya personer är med också så de blir ju spännande..
Vad har godsägarna Greene till det förfallna ladan för mörka hemligheter?
Och stackars Darryl som fick sin pil i sig och så hans brorsa som hemsöker han när Darryl hallucinerar!

Kan det bli mer spännande eller? :)

Nu får man bara vänta och längta efter fortsättningen med dom avsnitten som är kvar på säsongen...


Kom igen kanal 11 börja sända The Walking Dead :-D


Förresten tänkte göra en egen reklam på min facebook grupp:

Har du Hidradenitis Suppurativa eller känner du nån som har de och vara med  så kan du väl söka på gruppens namn på facebook det är en svensk sida som jag skrev i min första inlägg så håller jag på att starta en grupp för sen utveckla till en patienförening osv..!!
Oavsett om du har sjukdomen eller känner nån som har de är du välkommen..

Länk till sidan om den funkar här

http://www.facebook.com/#!/groups/314269601946734/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar