söndag 15 januari 2012

Söndag

Söndag idag då..


Den här helgen gick fort..
Hel dag i enköping i lördags med spel och film kollade på nya Conan med Jason Moma som huvudrollen.. Helt okej att hyra..
Roligt att Rose McGowan är med också :)
Lirade Dead Island också väldigt snygg grafik :P
Och NHL 2012 lirade vi tre mot konsollen (PS3) väldigt underhållande..
Med god mat och trevligt sällskap!
Därmed vart de ingen bloggande igår..

Idag söndag va jag och min fästman på bio och såg nya Sherlock Holmes..
Noomie har en bra roll där..
Var väldigt spännande filmen rekomerderat varmt att se..

Såg en tjej som såg ut på pricken Angelica som jag gick i samma gymnasium som jag spanade in henne väldigt länge och funderade på om man skulle säga hej för hon såg ut på pricken håret och allt..
Hade ätit färdigt och hon satt där med sitt sällskap så tog jag modet att gå fram och fråga om de var hon men de var de inte "/
Allting stämde på henne men de de var inte hon som sagt..
Väldigt freaky :S


Det var allt för ikväll då alla goa trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar