tisdag 9 juni 2015

14 dagar på sjukan!



Hej!!!!!!!!!!!

Nu är man äntligen hemma från karolinska.
Måste erkänna en sak..

Det är första gången på flera år som jag känner mig som en människa.
Igår när jag lämnade sjukhuset så kände jag mig som en ny människa.
Behöver inte sjukhustrosan för att hålla stora kompresser på plats i armhålorna.
Gick därifrån och kände fyfan vad skönt att bära en BH utan att ha en extra BH under bara för att hålla kompresserna på plats. Men fyfan vad jag känner mig naken på en och samma gång :P

4 VAC behandlingar och en botoxinjektion på 14 dagar! Samt att min doktor tog bort en flärp under bröstet och i höger armhåla så nu borde läkningen komma igång efter all vac bahandling.

Nytt rekord för min del på att ligga inne på sjukan för behandling.

Dalacin och Rimactan äter jag nu och ska göra det i 4 veckor till så får vi se hur jag känner mig.
Imorgon är det skola för min del om jag kan sova inatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar