tisdag 26 maj 2015

Inlagd på KS

Hej!
Det är inte varje dag som. jag skriver från sjukhuset, det var några år sen sist som jag låg inne. The Big Plan är iallafall att jag kommer bli inkopplad till vac idag.
Är ju några år sen jag hade det. Delar rum med en annan HS patient.

Det är inte lätt att få till sömnen här tv igång inte mörkt rum heller vill ju inte gå och dra ner persiennerna så man stör den andra  patienten.
Fick veta personens livshistoria och hon var bara 26 år när hon fick diagnosen hs.
Denna hemska sjukdom :(
Blir väldigt rörd av hennes berättelse.. Det är nåt som tidningarna skulle ha och skriva om egentligen. Hoppas att nån reporter vill skriva om henne nån dag..

Men nu är det bara att vänta på alla sköterskor som ska koppla mig till vac.  En sköterska tog prover på mig idag så det blir intressant om det skulle visa sig nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar