måndag 18 augusti 2014

Och det fortsätter med starten på vecka 2

Måndag idag, känner mig inte okej för fem öre. Pratade med studievägledaren om vad som har hänt hon har också svårt att förstå varför arbetsförmedlingen skulle säga nej till att låta mig gå i skolan för att få betyg i grundämnena. Vissa arbetsgivare/utbildningar kräver ju att man ska ha betyg i dessa ämnen. Skakar på huvudet sitter på tåget hem till mamma nu när jag skriver. Så jävla less på det här en del av mig vill bara ge upp den andra vill bara kämpa och bevisa att dom har fel att det här är rätt för mig att plugga och gå vidare o mer utbildning till mig för att bevisa motsatsen till de Ams vill. Kommer missa två lektioner i veckan om det här fortsätter. Så surt är det de här dom vill att man ska må?! Känner mig nedstämd, deprimerad och blir bara värre 😞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar