onsdag 27 augusti 2014

Fick ta på handläggaren igår

Jag är jätte trött efter att ha kämpat med att få tag på handläggaren med att ha ringt sen klockan 9 igår morse till strax före 15:00 då jag ska träffa psykologen fick jag ÄNTLIGEN tag på henne.
Förklarade allt för henne och de visade sig att den förra handläggaren som slutade inte hade ordnat upp med arbetsgivaren och ändrat på mina jobbar tider. Mailade henne igår om alla mina tider för att hon ska pussla ihop det som ett schema för mig men har inte fått nåt mail idag så jag antar att hon inte har tid eller så är det svårt att få tag på arbetsgivaren.

Har inte kunnat gå till jobbet eller skolan för att jag mår så dåligt utav det här trasslet.
Vill verkligen veta hur allt ska vara så jag kan stå på mina fötter och känna att allt är okej.

Men tyvärr så är inte allt okej just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar