lördag 10 augusti 2013

The yellow blue green eye man

The yellow blue green eye man tog med mig på en skön promenad..
Undertiden som vi väntar på Oscar och Johanna så njuter vi av vår Nespresso maskin och dricker kaffe latte ska ta en mazarin och njuta på..
Hoppas dom hittar sin Nespresso maskin eller vilken kaffemaskin de nu väljer som passar dom :-)
Ska bjuda på hemlagad köttfärssås och spagetti..
Nästa vecka ska jag börja mitt nya liv så ska njuta av helgen till fullo!
Kommer dra in på luncher middagar och fika ute alkohol läsk osv till max nu mina vänner..
Ingen idé att planera att bjuda mig på mat kommer gå på en diet under en längre period det är för min egen hälsas skull som jag gör detta.. På måndag ska jag på möte och få mer information om det jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar