måndag 12 augusti 2013

Informations möte på Itrim



Det känns skit bra att ha varit iväg fört till sjukgymnasten och berätta mina tankar och hur jag vill lägga upp allt för mitt nya liv sen iväg på Itrim och lyssnade på mötet..
Funderar lite men har ändå i mina tankar mitt egna beslut som jag har kännt i över en vecka att detta VILL JAG GÖRA och ingen ska få mig att ändra detta är MITT BESLUT OCH MITT PROJEKT och ingen ska förstöra mitt beslut att få ett hälsosammare liv. Back off om du inte stöttar mig!!! Jag kommer må ett helvete men det är värt det om jag går ner i vikt och lär mig på vägen hur jag ska behålla min målvikt och leva efter det. Lever inte på stenåldern med kosten det finns så mycket nyttigare och hälsosammare kost som jag ska få in i mitt nya liv på jakten efter mitt hälsosammare liv. Vad har jag att förlora på detta förutom att vågen kommer visa minus och jag kommer känna att jag äntligen har klarat det i slutändan! Kanske som plus i kanten så kanske min HS blir mycket bättre och kanske slipper ligga i steg tre. Kommer kunna orka springa börja idrotta på allvar sen i innebandy och fotboll i en förening som jag verkligen saknar.
Om några dar börjar verkligen allvaret först på onsdag ska jag göra konditiontest sen på torsdag ska jag få prova träningen samt kanske har jag börjat min diet...
 
Det är så spännande jag längtar!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar