onsdag 14 augusti 2013

Bye bye old life hello new life


Bye bye old life! Hello new life!! <3
 
Imorgon ska jag börja med VLCD kosten lite grann inte byta ut alla måltider först min vikare doktor har tagit blod prov på mig och kollat hur det står till med mina njurar.
 
Sen när jag har fått svar så ska jag köra VLCD på allvar..
Blir det en "detox" i tre veckor i början sen går jag över till LCD.
 
Spännande värre säger jag. :-D
 
27 ska jag till doktorn så det är några veckor kvar..
Vägde in mig på deras våg idag vägde 107.7 kg om det nu stämmer ;-)
 
Har också sagt till vännerna/familjerna att jag ska börja på viktminskning nu så det blir inte att äta god mat alkohol läsk och massa godsaker nu för min del.
 
Känns skönt att ha meddelat dom så det inte blir nåt missförstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar