torsdag 15 augusti 2013

Blääääääää på allt!!!

Pissig start med itrim kändes som hälso coach undrade varför jag var där om jag inte ska bli svettig!
Men hallå jag vill inte va svettig i över ett dygn innan omläggningen. Räcker det inte att man har gått ca 3km och är helt slut så ska man prova cirkeln träningen det lilla jag gjorde när man känner sig äckligt svettig!!! Det finns inget äckligare än att känna sig ofräsch och man kan inte göra nåt åt det :/
Ska dit imorgon tror jag.
Har gått över 7000 steg idag så får se hur jag mår då..
Fick i mig två itrim meals..
Men har ätit hand fast minus mat också.
Är osäker på om jag kommer klara maten har köpt vlcd mat också ska testa dom och ifall om jag gillar dom kanske Johanna har den sorten hemma så köper jag den av henne..
Annars får jag köra påmat fast på deras sätt som står i boken och gå till centrum varje dag så jag rasar i vikt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar