måndag 22 juli 2013

Sitter uppe och funderar vad var det som har hänt?!

Sitter uppe och funderar vad var det som har hänt?! Natten till fredag hade jag jätte smärtor i magen samt när jag  pinkar. Idag fortfarande känner jag av det men inte samma grad som i fredags..
Undrar om det kommer bli bättre eller om jag måste gå iväg till doktorn samt gyn? Nej jag ryggar mot detta hoppas på att jag mår bättre imorgon när jag ska till Hud på Solna.. Ska ta med doktorn om det finns nån kur för såren som även biter om man misstänker urinvägsinfektion.. Hoppas det vill inte gå iväg med allt det där nu..
Natten till söndagen fick jag min mens eller det jag tror är?!?! Antingen därför jag har extra ont för den hatiska veckan är igång.. Ska försöka sova nu legat sömnlös på nätterna utav värkarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar