tisdag 18 juni 2013

Idag då denna perfekta sommar dag?


Idag då denna perfekta sommar dag?
Var iväg till psykologen och prata av mig.. Konstigt nog kändes det jätte skönt.. :)
Var på café och åt lunch en av tjejerna där vet att jag pluggade Barista och frågade om kursen var slut och jag svarade ja :) Hennes jobbar kompis hade skummat mjölk och frågade om jag kunde visa hur man gör mönster.. Det var nåt helt annat än hjärta och löv såg ut som en tecknad figur en katt som lipade ;) Var jätte kul iallafall att hon lät mig göra mönster.... =) Sen när jag kom hem ringde jag runt alla viktiga samtal ska fortsätta imorgon så blir det bra att få allt gjort.. Frågade även cafét där jag bor vad det var för tjänster som dom sökte men ingen del tid men det var bra att jag gjorde det för då vet jag att där ska jag inte söka jobb på när det är aktuellt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar