måndag 17 juni 2013

Blåmärkena börjar synas

Hallå där ute i solen!
 
Känner mig fortfarande lagom mör i hela kroppen efter trappan misshandlade mig..
Nu börjar blåmärkena komma fram efter fyra dagar!
Det är konstigt att det kan dröja flera dagar efteråt innan det börjar synas..
Aja svullnaden ger inte med sig kan väl tacka att jag inte bröt armen eller nåt ben..
Iallafall så har jag legat på soffan hela dagen och vilat mig.. Har svårt att gå utav värken..
Men tänker inte ta några värktabbletter för det heller kroppen måste få vila uta mediciner och smärtlindring.. Fick några timmars sömn inatt så sömnen börjar väl komma stegvis tillbaka :)
Imorgon så ska jag försöka gå runt parken ett varv vad kan det va typ 400m minst tror det är mer än det men måste checka hur mycket benen klarar efter smällen..
Har fortfarande svårt att lyfta vänster armen det gör jätte ont då..
 
Funderar på om jag skulle börja ta ett varv runt parken på morgonen innan jag äter frukost..
Det är inte så långt så då hinner man inte bli för hungrig..
Bara att starta med det så får jag lägga in mer promenader på dagarna stegvis...
Morgon vikten är på 108.4 kg nu har jag ändå chansen att börja göra nytta tack vare sommar lovet. Tyvärr då hade jag otur i fredags men då får jag tänka om och ta hänsyn på de också men att lägga om kosten och ta stegvis promenader undertiden som jag väntar på att värken ska försvinna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar