onsdag 15 maj 2013

Idag tänker jag prata om mens.



Idag tänker jag prata om mens. Så klicka bort dig om du är känslig mot att läsa om sånt.

Har inte haft mens sen efter Tosca gick bort. Det vill säga på ett par månader.
Jag måste ha mått jävligt dåligt inom mig eftersom den försvann bara sådär. Gått och oroat mig länge nu då.. Japp jag har tagit graviditet test. Och nej är svaret så ni kan andas ut nu.
Men igår märkte jag nåt konstigt.. Det kom lever blod från mig.. Say what?! Inte mycket iallafall men det fick min uppmärksamhet iallafall.. Jag tror idag att jag har mens även om den inte är som den brukar va annars är att jag ligger hemma med värk osv massa blod såklart..
Det känns ändå skumt vill inte säga förmycket men jaja vi får väl se..
Hoppas på det bästa så det inte ligger nån dold graviditet i detta som inte visar på testen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar