tisdag 21 maj 2013

Hallå tisdag! Vad har du gjort med mig?



Hallå tisdag! Vad har du gjort med mig?
Känner mig inte bättre.. Kroppen är helt slut... Börjar fundera på om jag ska hoppa av nån av utbildningarna.. Men tänker såhär också om jag skulle hoppa av Barista/café så måste jag börja på den igen i höst och nu är vi på sjunde veckan det är ca tre veckor kvar av den utbildningen om jag bara kan hålla ut dom sista veckorna utan att kroppen ska strejka så skulle det vara guld..
Jag kan liksom inte hoppa av Matten och Svenskan det är inte dom kurserna som har fått mig att må såhär det är mina ankare som går i dom grupperna vill inte släppa dom som vänner dom stöttar verkligen mig där och då är det viktigt att jag kan gå på dom lektionerna.. Känner bara att jag klarar inte av att ha tre ämnen att studera samtidigt blir förmånga bollar i luften.. Kommer inte ens iväg till Karolinska lika ofta för att dagarna är full proppade med ämnen som jag ska försöka hänga med på..  Får se imorgon hur det går på provet jag har inte ens kunnat sitta med papprena och läst på..
Funderar på om jag verkligen ska ha praktik imorgon är så slut i kroppen det är jätte ansträngande för mig fysiskt och psykiskt hoppas jag klarar av att gå iväg tidigt imorgon och fixa praktik innan lunchen.. Funderar på om jag ska maila till min lärare och säga att jag kommer enbart för lektionen inte praktiken eftersom vet inte om jag håller på att få ögon inflammation.. Är irriterad i vänster öga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar