måndag 1 oktober 2012

Rosa Oktober månad

Rosa Oktober månad <3
 
Det vart en rosa bakgrund som jag tänker ha hela oktober månad :)
Ska leta och se om jag hittar nåt rosa band som jag kan sätta på bloggen som lite extra..
 
Rosa för att visa mitt stöd mot bröstcancer..
Så snart när jag är piggare då ska köpa mig rosa bandet och en till killen också!
Det är fint att ha på jackan plus att man visar stöd..
Har ändå köpt ett varje år så då kan man fortsätta..
 
 
Det här fina rosa armbandet som säljs på Lindex
 för hundra kronor varar 50 kronor går till rosa bandet..
Lite information om Rosa Armbandet..
 
Årets rosa armband är ett samarbete mellan Lindex och det italienska modehuset Missoni.
Armbandet är i läder och består av två rosa band som möter varandra i en modern och vacker design. Längd 17+3 cm.
50 procent av försäljningspriset skänks till forskningen om bröstcancer.
 
Som jag tycker är strålande!
 
 
Hoppas det är fler som visar mer stöd för kampen!
Så ta och gör det du med  :-P

Så här ser rosa bandet ut iår från Lindex också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar