tisdag 14 augusti 2012

The Typical Engla? Nej tack!

Det här är det fan sjukaste jag har sett på facebook!

Har inte människan nån ryggrad eller vadå?
Garanterat nån fjortis eller nån sjuk snubbe/tjej vet ej vad det är för typ men har lagt upp en gilla sida på Facebook om stackars Engla som heter The Typical Engla man kan skriva och söka det namnet så kommer det upp flera grupper med det namnet och dom som har skapat gruppen/grupperna skriver
sjuka skämt om hennes död och våldtäckt fyfan säger jag åt detta..  :@

Tycker att det borde finnas nån typ av spärr på facebook där man inte får
göra såna typer av grupper på nätet.. Det är förfan kränkning och massa andra ord som jag inte kommer på just nu åt hennes familj släkt! :@

Det är så jävla respektlöst!!!

Låt Engla vila i frid..!

Hittade en motståndar grupp iallafall som jag lägger upp på min blogg!

En kille som heter Emilio startade upp den här  motståndar gruppen!
Gå med i den här gruppen!


Hoppas att dom där sidorna försvinner fort som tusan!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar