onsdag 1 augusti 2012

Goth kläder och hårtoner

Jag älskar goth kläderna som dom har på Odium Clothing Blue Fox swedenrock-online det finns flera sajter men kommer just nu inte på vilka mer jag har en blackout ;-P
Så jävla snygga =)
Den stora nackdelen är att kläderna är så små att det är ingen ide att köpa dom.. än... "/

Men en dag så ska jag köpa det när jag kommer i dom.. Skulle vara coolt att vara modell också..

Men en annan grej att det finns så snygga hår toner skulle vilja testa nån av dom märkena Stargazer eller Directions som jag såg att Odium har..   Tror att jag har testat nåt av märkena från Blue Fox men det är ju lite drygt att man måste åka till stan för att köpa nån av tonerna...
När man kanske inte kan pga praktiken/jobb och sånt på dagarna...

Tycker det borde finnas att köpa hos nån frisör eller nåt...

Kanske nån som vet var man kan gå handla snygga hårtoner??
Eller om det finns andra märken som är bra också o var dom finns att köpa?

Vorre tacksam för svar om nån vet?

=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar