fredag 17 augusti 2012

Fredag

Det är fredag idag äntligen..
Var ute och luncha med jobbet det var trevligt.. Eftersom kommunens grupper inte anordna julfester och sånt så får vi ta på vara om trevliga luncher ibland..
Skulle träffa joie idag men när jag ringde henne så mådde hon inget vidare.. Börja undra om hon har fått hjärnskakning eller nåt hon mådde illa också "/
Så typiskt att det ska hända idag när jag skulle hämta min locktång som hon fick låna förra helgen..!
Får vänta tills hennes mamma kommer hem så jag kan få den..
Måste ju testa den idag om det är nåt som jag ska använda imorgon när vi ska på bröllop..
Joie ville att jag skulle komma förbi imorgon och hämta den då men jag har inte tid då..
Då är man tillräckligt upptagen med allt för att man ska bli fin omläggning och allt.. Sen har man riktigt lång resväg imorgon...
Ska tona håret sen när jag kommer hem..
Sitter med min latte och lyssnar på åskan där ute undertiden jag väntar på hennes mamma.. Var ett tag sen jag skrev från mobilen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar