torsdag 16 augusti 2012

Första dagen efter semestern


Idag har jag varit iväg till praktiken iallafall..
Det kändes skönt att ha varit där och pratat med min handledare..
Hon tycker dock att jag borde studera nu när jag är hemma så mycket men vad gör jag då om jag har skrivit mig och sen inte kan plugga på ett halvår pga sjukdomen?
Det känns som jag kastar bort studierna då!
Imorgon ska jag luncha med dom på en kina resturang nära där jag bor det blir kul..

Var inne på Lindex idag så var det att kläderna skrek på mig hittade massa kläder i min stil för en gångs skull :-P
Hittade en jätte cool topp från lindex idag svart med guld färgad döskalle tryck på som jag köpte till mig och ett par långa leggins i svart såklart..



Visst är den snygg =)

En fejk skinn jacka hittade jag också men väntar med den tills jag vet om jag har råd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar