lördag 28 juli 2012

Välkommen till In pain

Var inne hos In pain hon skrivit om lilla mig =)


Bilden har jag print screen från hennes blogg för det var ju gulligt =)
Tog friheten och fotade den men får ta bort den om hon inte godkänner det  mailade en fråga ;-)
Känner bara att jag måste göra likadant för det var ju sjukt gulligt =)

Ni får gärna besöka  In pain, det är en rocker tjej som också har HS..
Skriver om allt mellan himmel o jord men också om sin sjukdom...
Det var genom henne som jag hittade på nätet som vart min stora inspirations källa att börja blogga...
Tack som tusan gumman att du började blogga så jag kunde hitta dig <3
=))

Och som Inpain skrev "kul att läsa när man inte har något att göra"  det gör man ju också =)

Det är skönt att veta att man inte är ensam med det här sjukdomen längre..

Besök Inpain på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar