söndag 29 juli 2012

Shopping söndag 29 Juli

Hej alla läsare!!
Hoppas att ni mår bra =))
Själv är det fint tack..

Idag har jag varit iväg till elgiganten med älsklingen...
Vi köpte nån slags sladd list som man samlar ihop sladdarna med..
Antecknade nytt avtal med comhem så man får tv 99:- månad i tre månader ska ändra sen till det gamla så man får lite billigare på tv..
Ska ringa imorgon så dom vet det att jag vill ha mitt gamla avtal om
 4 månader när detta löper ut..
Sen vart jag dumpad i centrum ;-)
Nä så allvarligt var det inte...
Skulle träffa Joie där.. Så vi var där och kollade runt..
Hon shoppade bikini överdel för 20:-/styck på Twilfit!!!!!!!
Mycket vart det för hennes pengar fan vad avundsjuk man vart "/
Men får vänta tills jag har krympt min kropp massor innan jag kan köpa dom storlekarna..
Snygga bikinis dom har där.. =)

Annars vart det jag blev bjuden på en chai latte mys och så köpte jag en lätt lunch till mig..
Lunchen var det ända som jag hade råd...

Nu blir det spara massor så jag har råd att pröjsa mina räkningar och inga mer dejter på stan... haha..
Hon kommer förbi mig  lite senare så ska jag ge bort lite grejer om hon vill ha det vill säga..
Vet att en Avril Lavigne parfym (forbidden rose) ryker idag... :-P
 Kanske nåt klädesplagg som prislappen sitter kvar på =)
Annars blir det att ta med mig kläder till praktiken den dagen jag har råd med buss kort..

Tänka sig hur mycket grejer man köper på sig som inte kommer till använding..
Känns som att kasta pengar i sjön..
Ska bli hårdare på vad det är jag handlar i fortsättningen det kan fan inte fortsätta såhär..
Har hållit på sen man gick i gymnasiet köper nåt man använder kanske en gång och aldrig mer...
Eller att man handlar massa plagg som man hänger in i garderoben och blir inte använda som till och med prislappen sitter kvar på det är fan sorligt...
 Men parfymen har jag som dublett köpte för två - tre år sen men inte öppnad så den får hon av mig ..

Tog en skön promenad sen när jag skulle hem..

Ska försöka få lite ordning på allt nu...

=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar