torsdag 26 juli 2012

Torsdag morgon innan karolinska

Good morgon alla läsare!

Idag på mitt schema står det att jag ska iväg till min doktor på HUD i Solna...
Han ska väl bara titta på mig och sånt så det står rätt till med såren..

Evetuellt ta massa blodprover (jag överdrev där) eller ett rör och kolla mitt blodtryck för att kolla att jag mår bra =) Och mår jag inte bra så hoppas jag på semester där en vecka eller två..
Det skulle passa bra isåfall one week our two på ks i solna.. ;-) 
Dess värre är väl att han kommer säkert märka det nya också på ljumskar och sånt..
Till och med lite nedanför ljumskarna har jag sett dom små blå svarta djävlarna.. :@
Men jag kommer också visa bilder på bröstet som gick sönder förut..
Sen hoppas jag att jag får hjälp att fota mina sår så jag kan lägga upp nya fräscha bilder på det här så ni kan få kika på senare.. Så det blir en HS Update med bild bevis då om det blir fotografering..
See ya later!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar