torsdag 26 juli 2012

Dagens Återbesök!

Dagens Återbesök!


Hej igen!!

Hoppas att ni mår bra ute i internet djungeln?!

Varit på återbesök på ks i Solna..
Min doktor var inne och kollade på allt det som har ploppat upp nu under sommaren har jag fått en salva att smörja på i ljumskarna och på det nya området..
Annars så  var mina sår fina och op såret (höger armhåla) är ju lika stort som mitt lill fingers nagel så nu är det att svinga med trollspöet och trolla bort det tycker jag..
Vänster armhåla ser ju bra ut också o minskar sig också även om det blir små hål..
Passade på att ta blodtrycket 122/86 så det var bra och blodprov också togs det idag med..
Det svaret får jag längre fram har jag en känsla av..

Men mycket posetivt av doktorn och sköterskorna..

Ska på återbesök om 6 veckor..
Om inte nån förändring inträffar och det hoppas jag inte...

=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar