onsdag 27 juni 2012

Snow white and the huntsman



Snow white and the huntsman

Okej jag skriver detta typ nån vecka efter jag såg filmen men var på bio den 16 juni...

Tänkte säga att jag gillar Kristen Stewart (twilight Bella) roll som snöwit..
Snövit fick en mer karaktär roll det gillar jag påminner ju också som i Alice i underlandet..

Sen så gör Charlize Theron grymt bra roll som elak drottningen..

Chris Hemsworth som jägaren snyggt med mörkare nyans på håret han e ju blond när han spelar Thor.. ;-)

Filmen är snyggt gjort älskar fantasy och sånt.. Det blir på ett sätt att drömma sig in i filmen..

Shawn of the dead killen vet inte hans namn men han är en av dom sju dvärgarna..

Filmen är väldigt magiskt när dom går in i älvornas rike eller vad det hette..

Hade nog velat se det i 3D ;-)

Snow white and the huntsman

Får

5 5 5 5

poäng av mig =)

Något jag inte visste var att det är en 11 års gräns på filmen XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar