tisdag 3 april 2012

Under Nålen och Färgburken!!

Det ni snart är det dags för min älskarinna att lägga sig under nålen och färgburken ;-)
Hon ska få göra sin första tatto idag och jag ska va med henne när hon gör det.. =)
Minns inte vad det var för tatuerings motiv hon hade valt men det ska blir spännande att se vad det är för spännanade eller busigt hon ska göra.. ;-)
Jag har velat förut att tatuera mig men som sagt väldigt kräsen på vad det är för motiv..
Men drömmen sitter i men väntar tills min HS verkar okej..
Vill inte tatuera mig och sen så kanske det blommar upp i tatueringen och huden försvinner det känns väldigt onödigt och sen kastat pengarna i sjön pga ett öppet sår som är svår läkt.. Det vill säga om det skulle inträffa..

Jag ska bege mig  nu och äta frulle sen bege mig iväg och möta henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar