tisdag 3 april 2012

Tatuering, Lindex, Lunch Enköping osv..

Dagens aktiviteter gjorda..! Sett gumman min bli tatuerad..


Det var en upplevelse att vara hos tatueran ;)Umgåtts underdagen också så det är skönt.. Sluppit att vara hemma och tråkat..
Tog en jätte sen lunch också som är god det var sallads buffé och nyttigare än att att gå på mc donalds också ;)  Vägt min idag också.. 116,2 är veckans vikt.. gått ner 4 hg inte mycket men jag är nöjd iallafall... Har inte mått så bra på några veckor nu konstig förkylning som gör att jag känner mig jätte febrig.. :-S Men när jag har tagit tempen så visar den inget.. Undrar om det är fel på tempen då?
Det tror jag det är nog säkrast att gå på feeling.. Sen slarvat det här med vad jag stoppar i mig och så...
Köpte en fin topp på Lindex också..  Det roliga va att kassörskan sa att jag va tredje kunden som köpte just den toppen idag.. *Poppis*  Tycker att det va kul när hon berättade då vet man att det är fler som tycker att den är snygg ;-) Nu är det bestämt iallafall att vi sticker till Enköping på fredag =)
*Skojj skojj* Hoppas jag att boysen vill gå på bio med mig då!! Annars går jag utan dom hehe ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar