måndag 16 april 2012

Två olika vågar som visar olika..

Det är jobbigt med två olika vågar som visar olika min i morse visade 116,2 sen vägde jag mig på gymmet (curves) klockan 16:00 då vägde jag 117.8 :S
Men hon mätte mig överallt så var det samma som förra månaden det ända skillnaden att kroppsfettet hade minskas 4 hg eller om det var 6 hg.. Men det gick bra att träna iallafall så jag är nöjd! 1cm i midjan har minskat också nu 143cm istället för 144cm!
Huvudsaken att något har minskat sig iallafall sen tror jag att den roliga veckan är på g också kanske därför det inte är så mycket förändringar pga kroppen svullnar nu eller nåt..
Jag ska försöka komma igång nu med träningen tre dagar i veckan..

Som sagt ny dag och ny vecka dags att börja kämpa igen då!!
Peppa peppa nu jävlar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar