måndag 16 april 2012

Ny dag ny vecka!

Då var det måndag!
Ställde mig på vågen idag 116,2 väger jag nu då..
Det är en riktigt berg och dalbana det här förde in det på viktklubb och det stod att min vikt står stilla..
Men det håller jag inte med om den går upp och ner ville inte föra in förra veckan vad vikten vad på för hade vägt mig på nästan kvällen dock fel dag som man ska väga sig på fick jag en chock 117,8 ville verkligen inte anteckna det så det står mera + (gått upp i vikt) på min viktprofil..
Provade proteinpulver i lördags med mjölk i istället för vatten smakade svagt kakao..
Lite svårt att dricka men jag ska försöka lära mig det.. Kostar förmycket att slänga i sjön då är det bättre att lära sig att dricka.. Trodde ju att det skulle smaka söt cholklad men icke så icke..
Man kan till och med baka på det också så det ska jag roa mig nån dag..
Jag mätte min midja också kan för fasen inte mäta.. Jag har en känsla att jag mätte fel..
Får gå efter vad gymmet mäter på mig istället dom som vet exakt hur man gör lika bra kanske..
Ska nog in och göra mig i ordning och försöka gå iväg idag små träna lite får se hur mycket kroppen orkar utav förkylningen.. Och kanske med turen så ska jag vägas mätas och mäta kropps fettet idag..
Så blir det spännande och se om det har hänt nåt sen jag började på Curves!!
Uppdaterar senare iallafall så får vi se.. Spännande.. spännande..
 =))

1 kommentar:

  1. Hej å hå och kämpa på!

    Vad menar du med frågan du ställde på bloggen? tex de bilder jag lägger upp får min inpain-adress? eller va? haha. jag och datorspråk :D

    SvaraRadera